Здравейте колеги.Предварително се извинявам ако тази тема не е за тук но съм нов във форума и още не всичко ми е ясно.Та проблема ми е че десния ми фар не иска да свети. С ксенон съм от Ксенон.бг. Преди има няма 2 седмици смених десния баласт и двете крушки защото ми правеше този проблем.Оправи се за няколко дни и сега пак прави мизерии.Като включа фаровете десния само пресвятка и угасне, все едно не може да запали, а левия си е ок. Мисля си да не е някакъв проблем с токовете защото това не е нормално така. Отворен съм към съвети от ваша стана. Благодаря ви предварително.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем с десния фар на Алфа 156, 1.9jtd
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от NINONENO Покажи съобщениеопитай да размениш баластите,ако пак не се получи ги смени с други,междудругото какви са ти баластите колега,ако са pvc са пълен ташак.
Comment
-
Имаш лек, ама все пак трябва да пробваш и с друга крушка първо. Иди в ксенон. бг нали имаш гаранция. А след това си смени релето за фара, нагоряло е. Можеш да сложиш някой кондензатор от 4700 микрофарада за 16V паралелно на захранването на баласта. Но аз от опит знам - крушката
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеИмаш лек, ама все пак трябва да пробваш и с друга крушка първо. Иди в ксенон. бг нали имаш гаранция. А след това си смени релето за фара, нагоряло е. Можеш да сложиш някой кондензатор от 4700 микрофарада за 16V паралелно на захранването на баласта. Но аз от опит знам - крушката
Comment
-
Колеги опитах всякакви маневри. Сменях крушките.Оправи се замалко и след няколко паления пак.Като сменя баластите същата работа.Незнам вече как да го реша този проблем,защото не искам да слагама обикновени крушки,защото е като да сложиш свещ в буркан.Възможно ли е иснталация нещо,буксите за крушката да са се разширили,незнам вече какво да правя.А за това реле нз фаровете къде се намира-на таблото с бушоните ли, под волана.Моля давайте съвети че вече се побърквам.Таз моя хубавица си има собствено мнение явно и това е.Благодаря ви предварително.
Comment
-
Преди да търсиш релета и бушони, премери дали има 12 V. на входа на баласта, чиято крушка не свети.
Предпазителите са означените на скицата F4 и F5 в таблото под волана.:
Щом само единият фар не свети, не търси причината в релето.Last edited by ecotronic; d.m.y г., 18:04.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от Vencislav999 Покажи съобщениеКолеги опитах всякакви маневри. Сменях крушките.Оправи се замалко и след няколко паления пак.Като сменя баластите същата работа.Незнам вече как да го реша този проблем,защото не искам да слагама обикновени крушки,защото е като да сложиш свещ в буркан.Възможно ли е иснталация нещо,буксите за крушката да са се разширили,незнам вече какво да правя.А за това реле нз фаровете къде се намира-на таблото с бушоните ли, под волана.Моля давайте съвети че вече се побърквам.Таз моя хубавица си има собствено мнение явно и това е.Благодаря ви предварително.
Comment
-
Първоначално публикувано от Vencislav999 Покажи съобщениеКолега а може ли да ми покажете някаква схема за свързване на този кондензатор.Аз търсих някакви клипове в нета но не успях да схвана точно за какво иде реч.Ако имате снимков материал от ваши опити още по-добре.Благодаря предварително
На входа на баласта също е означена полярността, като + и - .
Това което трябва да направиш е да свържеш извода (+) на кондензатора с извода (+) на баласта и извода (-) на кондензатора с извода (-) на баласта.
Много е важно, кондензаторът, който ще ползваш да е с пробивно напрежение 25 V или по-високо!
То също е означено на корпуса. Примерно този кондензатор:
е с капацитет 100 микрофарада и пробивно напрежение 450 волта.
На теб ти трябва такъв с капацитет 4700 микрофарада и пробивно напрежение 25 волта (може и по-високо но не и по-ниско).
Аз лично смятам, че и кондензатор с капацитет 1000 микрофарада би могъл да свърши работа в случая.Last edited by ecotronic; d.m.y г., 18:19.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Хубаво е да прегледаш буксите на фара, имам предвид широката букса зад него която се явява централна, както и тази на самата крушка Н7 за късите. Масово на фаровете които съм правил са опекани и окислени, а ма задната голяма букса пък и потъва пинчето за минуса и уж прави конакт ама не винаги е както трябва.
Пс Това с кондензаторите го остави като краен вариант, защото големите кондензатори правят доста голяма искра при паленето си и релето бързо ще приключи. Бърз прост тест - вземаш кондензатор и го вързваш на акумулатора като спазиш поляритета разбира се (иначе ще гръмне малко), веднага ще видиш за каква искра говоря. Не казвам че е много лош вариант, но първо изчисти лесните варианти от уравнението. Успех.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Първоначално публикувано от viktorsterev Покажи съобщениеВземи си една инсталация за биксенон,Там трафовете са захранени директно от акумулатора,а връзката към фара е само сигнал кога да запалят.Наи-чиста работа е
Comment
-
Дано аз бъркам но тези лупи са за вграждане във фарове с цокъл н1 н4 или н7
С тези лупи,ще си сложиш само н1 ксенонче,за биксенона като си отвориш фара,ще разбереш кое как ще те вържеш.156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon
Comment
Comment