Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с десния фар на Алфа 156, 1.9jtd

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с десния фар на Алфа 156, 1.9jtd

    Здравейте колеги.Предварително се извинявам ако тази тема не е за тук но съм нов във форума и още не всичко ми е ясно.Та проблема ми е че десния ми фар не иска да свети. С ксенон съм от Ксенон.бг. Преди има няма 2 седмици смених десния баласт и двете крушки защото ми правеше този проблем.Оправи се за няколко дни и сега пак прави мизерии.Като включа фаровете десния само пресвятка и угасне, все едно не може да запали, а левия си е ок. Мисля си да не е някакъв проблем с токовете защото това не е нормално така. Отворен съм към съвети от ваша стана. Благодаря ви предварително.

  • #2
    re

    опитай да размениш баластите,ако пак не се получи ги смени с други,междудругото какви са ти баластите колега,ако са pvc са пълен ташак.
    ALFA ROMEO 156 1,9 JTD (932B2) 77kW 105hp+++

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от NINONENO Покажи съобщение
      опитай да размениш баластите,ако пак не се получи ги смени с други,междудругото какви са ти баластите колега,ако са pvc са пълен ташак.
      Пробвах вече с баластите.Дори единият е нов.Не са ПВЦ. АС слим баласти. Не знам дали не е някое реле или нещо от сорта защото тоя фар се пуска когатои ма настроение.

      Comment


      • #4
        Имаш лек, ама все пак трябва да пробваш и с друга крушка първо. Иди в ксенон. бг нали имаш гаранция. А след това си смени релето за фара, нагоряло е. Можеш да сложиш някой кондензатор от 4700 микрофарада за 16V паралелно на захранването на баласта. Но аз от опит знам - крушката

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
          Имаш лек, ама все пак трябва да пробваш и с друга крушка първо. Иди в ксенон. бг нали имаш гаранция. А след това си смени релето за фара, нагоряло е. Можеш да сложиш някой кондензатор от 4700 микрофарада за 16V паралелно на захранването на баласта. Но аз от опит знам - крушката
          Колега и двете крушки са чисто нови заедно с десния баласт.Аз затова се чудя защо свети когато му се иска.А къде се намира релето за фара ако мога да си го сменя сам. Мерси.

          Comment


          • #6
            Размени ли крушките - гадна операция. И те са ти в гаранция - иди да ти проверят нещата тези, от които си ги купил щом не разбираш

            Comment


            • #7
              Колеги опитах всякакви маневри. Сменях крушките.Оправи се замалко и след няколко паления пак.Като сменя баластите същата работа.Незнам вече как да го реша този проблем,защото не искам да слагама обикновени крушки,защото е като да сложиш свещ в буркан.Възможно ли е иснталация нещо,буксите за крушката да са се разширили,незнам вече какво да правя.А за това реле нз фаровете къде се намира-на таблото с бушоните ли, под волана.Моля давайте съвети че вече се побърквам.Таз моя хубавица си има собствено мнение явно и това е.Благодаря ви предварително.

              Comment


              • #8
                Преди да търсиш релета и бушони, премери дали има 12 V. на входа на баласта, чиято крушка не свети.

                Предпазителите са означените на скицата F4 и F5 в таблото под волана.:



                Щом само единият фар не свети, не търси причината в релето.
                Last edited by ecotronic; d.m.y г., 18:04.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Vencislav999 Покажи съобщение
                  Колеги опитах всякакви маневри. Сменях крушките.Оправи се замалко и след няколко паления пак.Като сменя баластите същата работа.Незнам вече как да го реша този проблем,защото не искам да слагама обикновени крушки,защото е като да сложиш свещ в буркан.Възможно ли е иснталация нещо,буксите за крушката да са се разширили,незнам вече какво да правя.А за това реле нз фаровете къде се намира-на таблото с бушоните ли, под волана.Моля давайте съвети че вече се побърквам.Таз моя хубавица си има собствено мнение явно и това е.Благодаря ви предварително.
                  Сложи голям електролитен кондензатор на входа на баласта, поне 4700 микрофарада и нагоре и пробвай. Някъде тикляка инсталацията

                  Comment


                  • #10
                    Колега а може ли да ми покажете някаква схема за свързване на този кондензатор.Аз търсих някакви клипове в нета но не успях да схвана точно за какво иде реч.Ако имате снимков материал от ваши опити още по-добре.Благодаря предварително

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Vencislav999 Покажи съобщение
                      Колега а може ли да ми покажете някаква схема за свързване на този кондензатор.Аз търсих някакви клипове в нета но не успях да схвана точно за какво иде реч.Ако имате снимков материал от ваши опити още по-добре.Благодаря предварително
                      Понеже става въпрос за електролитен кондензатор, това което е важно да знаеш в случая е, че електролитните кондензатори имат полярност. В повечето случаи на корпуса им е означен отрицателният полюс (минуса), както примерно на този:



                      На входа на баласта също е означена полярността, като + и - .

                      Това което трябва да направиш е да свържеш извода (+) на кондензатора с извода (+) на баласта и извода (-) на кондензатора с извода (-) на баласта.

                      Много е важно, кондензаторът, който ще ползваш да е с пробивно напрежение 25 V или по-високо!

                      То също е означено на корпуса. Примерно този кондензатор:



                      е с капацитет 100 микрофарада и пробивно напрежение 450 волта.

                      На теб ти трябва такъв с капацитет 4700 микрофарада и пробивно напрежение 25 волта (може и по-високо но не и по-ниско).

                      Аз лично смятам, че и кондензатор с капацитет 1000 микрофарада би могъл да свърши работа в случая.
                      Last edited by ecotronic; d.m.y г., 18:19.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        Хубаво е да прегледаш буксите на фара, имам предвид широката букса зад него която се явява централна, както и тази на самата крушка Н7 за късите. Масово на фаровете които съм правил са опекани и окислени, а ма задната голяма букса пък и потъва пинчето за минуса и уж прави конакт ама не винаги е както трябва.
                        Пс Това с кондензаторите го остави като краен вариант, защото големите кондензатори правят доста голяма искра при паленето си и релето бързо ще приключи. Бърз прост тест - вземаш кондензатор и го вързваш на акумулатора като спазиш поляритета разбира се (иначе ще гръмне малко), веднага ще видиш за каква искра говоря. Не казвам че е много лош вариант, но първо изчисти лесните варианти от уравнението. Успех.
                        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                        Горе главата, нищо че е празна...

                        Comment


                        • #13
                          Вземи си една инсталация за биксенон,Там трафовете са захранени директно от акумулатора,а връзката към фара е само сигнал кога да запалят.Наи-чиста работа е
                          Lancia Lybra 2,4jtd 10V 103kw++

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от viktorsterev Покажи съобщение
                            Вземи си една инсталация за биксенон,Там трафовете са захранени директно от акумулатора,а връзката към фара е само сигнал кога да запалят.Наи-чиста работа е
                            Аз съм си поръчал от Китай лупи 2,5'',които са отзад с преходи в зависимост каква крушка ще слагаш. Има за н1;н4;н7.Мисля да си купя два фара от някоя морга и да ги разлепя,да сложа лупите и незнам дали да си оставя н7 за къси само или н4 за биксенон,ама незнам как да превържа кабелите на късите и дългите за да работи този биксенон.

                            Comment


                            • #15
                              Дано аз бъркам но тези лупи са за вграждане във фарове с цокъл н1 н4 или н7
                              С тези лупи,ще си сложиш само н1 ксенонче,за биксенона като си отвориш фара,ще разбереш кое как ще те вържеш.
                              156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
                              KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
                              Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
                              Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

                              Comment

                              Working...
                              X